Udtalelser

Hvem har vi blandt andre hjulpet og med hvad?

 

logo

HH instruments - Forbedret mødebookingspitch på baggrund af unikt parametermix.

Udtalelse fra Rasmus Rossen fra HH Instruments: Ved hjælp af relevante spørgsmål, blev vore kernekompetencer synliggjorte, hvilket giver stor værdi for vores forståelse af vores forretning. Vi kan nu markedsføre os med udgangspunkt i vore kernekompetencer, og i bund og grund have vores reelle produkter som en “bi-ting” i markedsføringen.Vi ligger nu vægt på, at promovere vores virksomhed ud fra kernekompetencerne, og den vej igennem vise funktionaliteten og fordelene ved vore produkter.


logo

JM Boreservice - Forbedret salgspitch med salgsrettet spørgeramme.


Jysk Totalservice - Identifikation af unikt salgsparameter (de skal produktudvikle på)


logo

Optic Circus - Forbedret mødebookingspitch, bedre segmentering af potentielle kunder


logo

VR universe - Identifikation af unikt salgsparameter (de skal produktudvikle på)

Udtalelse fra Peter Stephan fra VR Universe: Du var med til at få fokus på de værdier vi skal fokusere på at fremhæve for omverdenen. Vi har fået den sparring der skal til for at fokusere på der, hvor vi differentierer os. I længden betyder det forhåbentligt flere kunder, men på den korte bane har det betydet, at vi ved hvad vi skal prøve at fokusere på, og hvad for nogle ydelser vi vil promovere (grupperabatter mv.)


 

Få en gratis smagsprøve på hvordan vi arbejder

Udfyld formularen og vi vender retur og laver en kort analyse sammen med dig, helt gratis.